Prachtige kleren voor de training (met initialen!)

7 september 17:15  Op veler verzoek hebben we als vereniging voor alle leden, jeugd en senioren, prachtige trainingssets laten ontwikkelen. Al vanaf 29,95 kun je je eigen trainingsset bestellen. Je naam en initialen worden op het shirt en het broekje gedrukt. Als een ware professional in de kleuren van de vereniging op het trainingsveld. Bijkomend voordeel is dat 20% van het aankoopbedrag ten gunste komt van de vereniging. Hiermee kunnen we weer nieuwe faciliteiten voor de jeugd en senioren organiseren. Ben je geïnteresseerd vul dan het bestelformulier in. Mocht je nog even de juiste maat willen bepalen dan kan dat vanaf volgende week dinsdag voor je training in één van de kleedkamers. Het ingevulde bestelformulier kan in de daarvoor bestemde bus in de kleedkamer of lever deze in, in de kantine van VV Scharnegoutum'70. Heb je vragen, dan kun je een mail sturen naar [email protected] De Sponsorcommissie VV Scharnegoutum'70meer »

SPELREGELBEWIJS SEIZOEN 2018/’19; JE KUNT AL STARTEN!

23 december 13:00  Goede kennis van de spelregels draagt bij aan een sportiever spel. Om die reden heeft de KNVB tijdens seizoen 2014/’15 het spelregelbewijs ingevoerd. Door het behalen van het spelregelbewijs zijn meer voetballers beter op de hoogte van de regels, begrijpen en accepteren zij waarom bepaalde beslissingen worden genomen en kunnen zij de regels ook beter toepassen tijdens het spel. meer »